De badkamer op zijn best

De badkamer is sinds het begin dé plek waar welzijn centraal staat. Merken gaan tot het uiterste om de consument echte momenten van geluk te bieden. Badkamermeubilair in verschillende vormen, open ruimtes, zachte of opvallende kleuren, en design, praktische of duurzame accessoires... zijn slechts enkele voorbeelden. Alle trends hebben één gezamenlijk doel: de badkamer omtoveren tot een oase van rust.  

Facq, hansgrohe en AXOR presenteren daarom hun nieuwigheden die van de badkamer een echte leefruimte maken.  

Badkamer in hotel-stijl met Facq ​ 

De nood aan rust, natuur en de terugkeer naar de essentie is voelbaar in de badkamer. Zachte kleuren of karakter, ronde vormen voor zachtheid, verschillende texturen die contrast creëren, ... Facq stelt verschillende elementen voor die de badkamer mooier maken, zonder in te boeten op functionaliteit en duurzaamheid.

Meer info in dit persbericht

XtraStoris van hansgrohe: awardwinnende pareltjes voor extra opbergruimte in de badkamer 

Eenvoudige schappen voor doucheproducten passen vaak niet in het designconcept van de hedendaagse badkamers. Met de XtraStoris wandnissen biedt hansgrohe een slimme oplossing. Ze zijn niet enkel functioneel – ze zorgen voor meer bewegingsvrijheid –, ze zijn esthetisch ook een absolute plus in het badkamerdesign. Het product werd recentelijk dan ook bekroond met een Red Dot Product Design Award, een German Design Award Special 2022 en een ICONIC AWARD in de categorie Innovative Interior. 

Lees hier verder

AXOR One in zes exclusieve kleuren samengesteld door designduo Barber Osgerby ​ 

AXOR, onderdeel van de Hansgrohe Group en producent van luxueuze douches en mengkranen, heeft in samenwerking met het Britse ontwerpersduo Edward Barber en Jay Osgerby de AXOR One badkamerkranenreeks uitgebreid met zes frisse kleurtjes. Zij lieten zich voor deze kleuren inspireren door interacties tussen licht, water en kleur die in de natuur voorkomen. De AXOR signature service biedt geïnspireerde consumenten de mogelijkheid om zelf te experimenteren met kleuren om hun eigen gepersonaliseerde badkamerproducten te creëren. 

Lees er hier alles over en ontdek hier nog meer AXOR-nieuwigheden 

Kirsten Van Pee

Kirsten Van Pee

Managing Partner, Two cents

 

 

Delen

Meest recente verhalen

Website preview
Two cents levert nieuwe voorzitter voor wereldwijd PR-netwerk PRGN 
Wereldwijd netwerk van onafhankelijke PR-bureaus tekent koers voor de toekomst uit tijdens ledenconferentie in Nairobi 
media.twocents.be
Website preview
Van keuken tot gevel: de hoogtepunten van Gallery Days 2025
Tijdens de vijfde editie van de Gallery Days stelden toonaangevende merken hun nieuwste ontwikkelingen voor aan pers en professionals uit de sector. Van baanbrekende keukenarchitectuur en verfijnde interieurdetails tot circulaire bouwmaterialen, duurzame installatietechnieken en vernieuwende vloer- en badkameroplossingen – de opstellingen lieten zien hoe esthetiek, innovatie en duurzaamheid steeds meer hand in hand gaan.
media.twocents.be
Website preview
Persuitnodiging: 5de editie Gallery Days 
Een persevenement op het kruispunt van bouw, wonen en design  
media.twocents.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Two cents

Two cents is een in Brussel gevestigd communicatiebureau, gespecialiseerd in content marketing, PR, media- en digitale campagnes. Het team van 13 creatieve communicatieprofessionals helpt bedrijven bij het promoten van hun merken, producten en diensten, het genereren van leads, en het verhogen van hun omzet.

Neem contact op met

Auguste Reyerslaan 207 bus 4 1030 Brussel

+32 2 773 50 20

info@twocents.be

www.twocents.be