Advanced Fair/Two cents neemt GOOOST over, licentiehouder van Ogilvy HealthCare Brussels  

Full-service communicatiepartner in de Benelux

Advanced Fair/Two cents Benelux is een communicatiebureau met meer dan 25 jaar ervaring in de bouw-, lifestyle- en interieursector en organisator van congressen, beurzen en evenementen. Het kondigt met trots de strategische overname aan van GOOOST, die op zijn beurt een licentieovereenkomst heeft met Ogilvy HealthCare Brussels. Dit is een toonaangevend bureau dat gespecialiseerd is in communicatie en marketing voor de gezondheidszorgsector. 

Synergie die grenzen verlegt 

"Dit partnerschap stelt ons in staat om onze klanten een nog breder en diepgaander aanbod te bieden, waarbij we de expertise van Ogilvy HealthCare Brussels combineren met onze jarenlange ervaring in persrelaties, eventorganisatie en ondersteuning van beurzen en congressen," aldus Frédéric François, Managing Partner bij Advanced Fair/Two cents. 

Het uitgebreide aanbod omvat onder andere strategie- en conceptontwikkeling, creative design, content marketing, digital paid media, brand activation, media-aankoop en marktonderzoek. 

Meer dan twee decennia expertise in healthcare 

Ogilvy HealthCare Brussels brengt meer dan 20 jaar ervaring in de gezondheidszorg-communicatie mee, met een focus op pharmaceuticals (voorgeschreven medicatie), biotech (medisch onderzoek en apparatuur), OTC (niet-voorgeschreven medicatie) en healthcare stakeholders (zoals gezondheidsorganisaties en beroepsverenigingen). Enkele grote namen zoals GSK, Grünenthal en Eli Lilly behoren tot het klantenportfolio. 

Een toekomstgerichte visie 

Dankzij deze samenwerking versterkt het bureau haar positie als one-stop agency in de Benelux en is het nog beter gepositioneerd om zowel bestaande als nieuwe klanten uit diverse sectoren volop te ondersteunen in hun groei.

Voor meer informatie, bezoek https://www.ogilvyhealthcarebrussels.com/

Kirsten Van Pee

Kirsten Van Pee

Press Officer, Two cents

Share

Latest News

Website preview
Thema's BATIBOUW in de praktijk
BATIBOUW opent over een dikke week de deuren. De exposanten kijken ernaar uit de bezoekers te verwelkomen en te helpen bij hun (ver)bouwproject. Naar goede gewoonte is BATIBOUW op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen de bouwsector en schuift het enkele inhoudelijke thema's naar voren die cruciaal zijn voor de toekomst. Zo focust de beurs dit jaar op betaalbaar wonen en op nieuwe bouw- en woonvormen, zoals tiny houses, co-housing, off-site en modulair bouwen.
media.twocents.be
Website preview
Website preview
Drie niet te missen woontrends in 2025: aardse tinten, ronde vormen & natuurlijke materialen 
De interieurtrends voor 2025 staan in het teken van een diepe connectie met de natuur, organische vormen en de puurheid van materialen. We zien een verfrissende verschuiving naar warme, aardse tonen, vloeiende vormen en de authentieke schoonheid van ruwe, natuurlijke materialen. Negen toonaangevende merken – AXOR, DecoLegno, Facq, Hörmann, Kebony, kreon, Mobalpa, SieMatic en STG Badkamers – spelen met hun productgamma's volop in op deze trends en brengen een harmonieuze en duurzame designervaring naar het hart van onze leefruimtes.
media.twocents.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Two cents

Two cents is een in Brussel gevestigd communicatiebureau, gespecialiseerd in content marketing, PR, media- en digitale campagnes. Het team van 13 creatieve communicatieprofessionals helpt bedrijven bij het promoten van hun merken, producten en diensten, het genereren van leads, en het verhogen van hun omzet.

Neem contact op met

Auguste Reyerslaan 207 bus 4 1030 Brussel

+32 2 773 50 20

info@twocents.be

www.twocents.be